Hver netværksgruppe får udleveret et kommunikationsprodukt.
Grupperne forbereder hvert et mundtligt oplæg på 4-5 minutter. Oplægget tilrettelægges på en måde, hvor alle i gruppen får lejlighed til at sige noget. Lav en visuel præsentation, som I kan tale ud fra.
I oplægget skal I fortælle om afsender og budskab. Følgende er idéer til, hvad I kan komme ind på. Man behøver ikke komme ind på det hele, og ligesom man godt må komme ind på ting, der ikke står i listen:
- Hvem er afsenderen, og hvor og hvordan kan man se det i produktet?
- Hvilke særlige muligheder og begrænsninger tror I, afsenderen har haft? Hvordan kan man se det på produktet?
- Hvad er budskabet i produktet?
- Hvordan er budskabet formuleret?
- Kan budskabet tænkes og analyseres som et argument?
- Kan budskabet placeres i Maslows behovshierarki?
- Hvilken appelform er brugt?
- Hvordan er det orienteret (modtagerorienteret, afsenderorienteret, produktorienteret)?
I was studying some of your content on this site and
I think this site is very informative! Continue putting up.Raise your business