Effekten (formålet) af jeres video skal være at påvirke jeres modtager til at gøre en af de følgende tre ting:
- Køb lokalt. En kampagne for at få modtageren til at købe lokale madvarer frem for importerede varer. Det er til glæde for både det lokale erhvervsliv og for klimaet, da der ikke skal bruges ressourcer på at transportere ting rundt.
- Tal pænt. En kampagne for at få modtageren til at holde den gode tone, både på sociale medier og i virkeligheden. Undersøgelser viser nemlig, at vi danskere taler grimmere både til og om hinanden, end vi gjorde tidligere.
- Dyrk idræt. En kampagne for at få modtageren til at dyrke idræt, og gerne i den lokale sportsklub. Uanset om man er ung eller gammel, mand eller kvinde gavner idræt både sundhed og velvære.
Jeres persona
Når I har valgt jeres case, skal I beskrive den målgruppe, I vil rette den imod. Det skal gøres ud fra de principper, I har læse om til i dag her på siden under overskriften Målgrupper.
I må selv vælge den persona, I vil rette jer imod, men den skal selvfølgelig give mening.
Beskriv jeres persona i tekstboksen herunder. Vælg én person til at skrive. De andre i gruppen lægger deres computere og telefoner væk.
[display_comments]
Idéer
Nedenstående felter udfyldes med navne på gruppens medlemmer, de tre ord i trak og jeres idé. Hvis jeres idé har udviklet sig væk fra de tre ord, skal I både skrive den oprindelige idé med de tre ord og jeres nye idé, som den har udviklet sig.
Very interesting points you have noted, thanks for posting.Raise range